Millised on kõige popimad brändid kasutatud autode seas?

Juba pikemat aega troonivad meil sõiduautode müügiedetabelites ühed ja samad autotootjad. Vahel harva suudab mõni automark populaarse mudeli toel tippu murda, aga enamasti käib esikümnes mäng Škoda, Toyota ja Volkswageni vahel.
Kasutatud autode hulgas on popid samad automargid, kuid üldjuhul on järelturu müügitabel palju mitmekesisem. Selle üheks põhjuseks on tõsiasi, et kasutatud autode soodsam hind võimaldab ka keskmise ostujõuga inimesel valida autot premium-klassi autode seast.
Škoda
Kasutatud Škoda on ostjate seas sama populaarne kui uuenagi ja seda põhjusega - Škoda on usaldusväärne, vastupidav, ruumikas ja mugav!
Škodadel on säästlikud ja töökindlad mootorid, millel nii hooldamine kui remont on taskukohane ja hästi kättesaadav. Sisuliselt saab iga väiksem autotöökoda Škodaga hakkama.
Varuosadki on kiirelt ja laialdaselt saadavad ning Škodade hooldus ei nõua erinevalt mõnest eksootilisemast automargist erilisi töövahendeid ega väga spetsiifilist väljaõpet.
Toyota
Toyota pikaajalise müügiedu taga on hea hinna ja kvaliteedi suhe: soodsa hinna eest pakutakse autoomanikule uskumatult vastupidavat ja pikaealist autot. Toyota puhul võib seega olla päris kindel, et heaperemeheliku kasutamise järel ei ole ka kasutatud Toyota puhul suuri probleeme karta.
Toyota veermik tuleb meie tee- ja ilmaoludega üldiselt väga hästi toime ja sama võib öelda ka mootorite kohta. Pruugitud Toyotade seast on võimalik leida ka diiselmootoriga mudeleid, mis sobivad kütuse säästlikkuse mõttes eriti hästi just suurema sõiduvajadusega autoostjale.
Loomulikult ei maksa unustada, et Toyota on olnud hübriidmootorite turuletoomisel esirinnas ning nende kogemus selles vallas ületab teisi tootjaid märkimisväärselt. Seega pole erinevalt mõne konkureeriva autotootjaga võrreldes hübriidmootoriga Toyotat valides vaja karta nn lastehaigusi, mis uute tehnoloogiate väljalaskmisel kaasneda võivad. Linnasõitudeks on hübriidmootori valimine võimalus hoida kütuse arvelt kokku.
Volkswagen
Tuntud ja hinnatud autotootja Volkswagen ei vaja pikka tutvustust - luukpärade etalon Volkswagen Golf GTI, ultrasäästlikud Bluemotion diiselmootorid, ruumikas Passat ja supersäästlik Up on kõik omamoodi ikoonid.
Kasutatud Volkswagen on nagu kindla peale võitva lotopileti ostmine. Ostja saab omale ajatu ning ülimalt ergonoomiliselt ja kasutajasõbralikult disainitud salongiga, turvalise ja säästliku auto. VW mudelivalik ulatub väikestest linnaautodest eri mõõtu linnamaasturiteni.
Erinevalt paljudest teistest autotootjatest pole Volkswagen ka diiselmootoritele selga keeranud ja pakub sisuliselt kõigile oma mudelitele äärmiselt vähenõudlikke, ent samas võimekaid diiselmootoreid. Kui lõviosa sõitudest möödub maanteel mitte linnas, siis pole põhjust diiselmootriga Volkswagenist kaugemale vaadatagi.
Audi
Kasutatud Audi on ideaalne valik neile, kelle rahakott tutikat noobelautot osta ei võimalda, ent kes siiski tunnevad vajadust veidi enama luksuse järele ja kelle jaoks on auto enamat kui vaid transpordivahend.
Audi puhul kehtivad kõik need head sõnad, mida sai nimetatud Audi sõsarbrändi Volkswageni kohta, ainult et Audil on kõike seda head grammike rohkem. Veidi rohkem luksust, sportlikkust, edevust ja võimsust!
Jah, tiba rohkem ka hinda, aga see on ka lisanduvate väärtustega hästi tasakaalus. Kui tengelpung vähegi kannatab, siis kasutatud Audi on väga hea valik.
BMW
Kasutatud BMW poole kiikab ostja, kes naudib BMW pakutavat kvaliteeti, sportlikku minekut ja ülimat sõidumugavust.
BMW mootorite dünaamika on alati olnud sportlik ja ergas hoolimata sellest, kas kapoti all tuksub diisel- või bensiinimootor ning BMW disainikeel on sümbioos soliidsusest ja uuenduslikust uljusest.
Sõidumugavuselt on BMW-le raske vastast leida ning ka vastupidavuse poolest on BMW igati eeskujulik. Sellest johtuvalt saab kasutatud BMW puhul üldjuhul arvestada, et autoostu investeeritud keskmisest veidi suurem rahasumma on hea pikaajaline investeering.
Seotud uudised
Seotud videod
Vaata lisaks

Balti riikide elektrivõrgud on ühendatud nüüd Mandri-Euroopaga
Täna, 9. veebruaril kell 14.05, algas Balti riikide energeetikasektoris uus peatükk. Eesti, Läti ja Leedu elektrisüsteemid sünkroniseeriti Mandri-Euroopa sagedusalaga. See on ajalooline sündmus, mis on võrreldav Schengeni viisaruumiga liitumisega.

Täna, 9. jaanuaril 2025 ilm Eestis
Täna, 9. jaanuaril 2025 on Ida-Eestis on selge ja vähese, Lääne-Eestis vahelduva pilvisusega sajuta ilm. Puhub lõunakaare tuul 1-7, rannikul puhanguti kuni 10 m/s, õhtul puhub nõrk ja muutliku suunaga tuul. Õhutemperatuur on -1..-6°C.