Generatsioon Z kihlvedude tegijate mõistmine nende spordi tarbimisharjumuste põhjal

Generatsioon Z kihlvedude tegijate mõistmine nende spordi tarbimisharjumuste põhjal
27.03.2025 17:39

Pole mingi uudis, et Z-generatsiooni spordiennustajad erinevad oluliselt teiste, varasemate põlvkondade ennustajatest. Tegelikult ei tule see üllatusena, arvestades, et Z-generatsioon on täiesti uus põlvkond, mis on läbinud suure muutuse kõigis oma elu, käitumise, stiilide ja hoiakute tahkudes.

Huvitav on see, et nii nagu nad erinevad oma spordi tarbimisharjumuste poolest, erinevad nad ka oma spordikihlvedude käitumise ja eelistuste poolest, sõltumata nende elukohast ja päritolust. Uuel põlvkonnal on varasematest põlvkondadest erinevad kihlveoharjumused, kuid nad kasutavad sarnaseid kihlveoharjumusi sõltumata sellest, kus nad panustavad. Nii et see on sama, kas nad kasutavad offline-kihlvedusid või live kasiinod.

Vaatame mõningaid põhiaspekte, mis aitavad meil mõista nende hoiakuid kihlvedude suhtes. 

1. Nad eelistavad vaadata lühikesi videoid mängust, selle asemel, et vaadata tervet mängu. Nad tahavad tihendatud sporti ühes vaatuses. Seepärast ongi Z-generatsiooni seas palju populaarsemad sotsiaalmeedias olevad mängust tehtud vahekokkuvõtted kui tegelik ülekantud mäng televisioonis või isegi mõne spordiplatvormi voogesitatud mäng. Nende nooremate spordiennustajate jaoks on oluline, et nad saaksid jälgida ainult seda, mis on kõige olulisem või suudaksid toimuvast iga viimse informatsiooni välja pigistada. Nad ei taha vaeva näha või kulutada oma aega terve sündmusega tutvumiseks, kui olulist saab haarata mõne minutiga. 

Mis on selle mõju kihlvedudele? Noh, ilmselgelt ei ole Z-generatsiooni kihlvedude tegijad nii väga huvitatud live-panustamisest ja mängusisestest panustest. Üldiselt eelistavad nad teha mängueelseid panuseid ja vältida live-panuseid ning kui nad otsustavad panustada live kasiino, siis teevad nad seda väga eriliste spordiürituste või väga eriliste mängude puhul, näiteks UFC-võistluste puhul, mida mõned livecasino edastavad.

2. Nad tahavad, et kõik oleks nende ees. Nad tahavad sündmuse vaatamise ajal rikastatud kogemust. See tähendab graafikat, statistikat, andmeid, AR-d ja muid visuaalseid abivahendeid, mis muudavad mängu vaatamise palju huvitavamaks ja samal ajal palju põnevamaks. 

Mida see tähendab nende kihlveokäitumise jaoks? Noh, see tähendab, et nad panustavad kergemini spordialadele ja sündmustele, mille kohta neil on kas kergesti kättesaadav teave ja statistika või mida nad saavad hõlpsasti hankida, et ise analüüsida. 

Samal ajal, nagu nad soovivad, et neil oleks sündmust vaadates parem kogemus, soovivad nad ka sündmuse peale panustades rikkalikumat kogemust. Seega hindavad nad kõrgelt neid kihlvedude saite või kihlveokontoreid, mis ei keskendu ainult kihlveoturgude pakkumisele, vaid lisavad neile ka mitmekihilisi kogemusi. 

3. Neile on raskem pakkuda meelelahutust, rahulolu ja kaasamist. Nad tüdinevad kergesti ja asjaolu, et nad on oma olemuselt mitte-midagi ütlevad, tähendab, et spordimeediaettevõtted, ringhäälinguorganisatsioonid või isegi kihlveosaalid peavad pakkuma neile rohkem stiimuleid, et äratada nende huvi ja valmisolekut pühendada oma aega sündmuse jälgimisele või mingil viisil spordimänguga süvenemisele. 

Z-generatsioon ei ole seotud, kuni ei tule midagi huvitavat. Mis võiks olla kaasavam, kui pakkuda neile võimalust saada mingi mänguga seotud sisulist huvi, ütleme. Live casino kihlvedude tegemine võimaldab neil olla spordisündmuses osaline ja kui see on nii, siis on nad lõpuks rohkem kaasatud ja entusiastlikumad spordi vaatamise ja jälgimise suhtes.

4. Nad tahavad ennast hõivata kõigega, mis on hetkel kuum. Mis on kuumem kui mõni spordiala, mäng, meeskond, mängija või üksik sportlane, kui need, kes domineerivad sotsiaalmeedia platvormidel aruteludes ja hashtagides? Mis on rohkem kõlapinda tekitav kui see, mille üle pühendatakse tonnide viisi "postitusi" ja tehakse miljoneid kommentaare ja jagamisi? 

Z-põlvkond tahab vaadata spordialasid, mis on tõesti populaarsed ja mis äratavad online-maailmas laialdast tähelepanu. Nad tahavad teada, mida arutatakse ja mis on "see" teema TikTokis, Facebookis, Twitteris, Instagramis või muudel platvormidel. See tuleneb sellest, et neile meeldib spordisündmust vaadates rohkem jagada oma seisukohti, suhelda teistega ja suhelda kui neile meeldib vaatamise osa. 

Mida see tähendab nende kihlveokäitumisele? Noh, üsna ilmselgelt seda, et Z-generatsiooni kihlvedude tegijad valivad oma panustamiseks üldjuhul pigem kõrgetasemelisi sündmusi, esiletõstetud mänge, väga oodatud mänge ja äärmiselt populaarseid võistlusi. Neile meeldib vooluga kaasa minna, olla osa sellest, mis toimub, ja kindlasti on neil midagi öelda selle kohta, mis "toimub"!

Seotud uudised

Seotud uudised puuduvad

Seotud videod

Seotud videod puuduvad

Vaata lisaks

Kuidas valida turvaline ja usaldusväärne kiirkasiino Eestis?

Kuidas valida turvaline ja usaldusväärne kiirkasiino Eestis?

Online kasiinod on viimastel aastatel Eestis üha populaarsemaks muutunud, pakkudes mängijatele kiiret ja mugavat ligipääsu oma lemmikmängudele. Kiirkasiinod, mis võimaldavad mängijatel kiiresti mängu alustada ilma pika registreerimisprotsessita, on muutunud turul üheks kõige ihaldatumaks valikuks.

Täna, 25. aprillil 2025 on Eestis vahelduva pilvisusega ilm, kohati sajab vihma ja lörtsi

Täna, 25. aprillil 2025 on Eestis vahelduva pilvisusega ilm, kohati sajab vihma ja lörtsi

Täna, 25. aprillil 2025 on Eestis vahelduva pilvisusega ilm. Kohati on vihma-, sekka lörtsihooge. Puhub valdavalt põhja- ja loodetuul 3-9, rannikul puhanguti kuni 14 m/s. Õhutemperatuur on 4..9°C.

info@ralliportaal.ee | Ralliportaal.ee 2025

Teine Maailmasõda | Emol | Emol Planet | Tihend | Silver | Sporditurg.ee