Monte Carlo ralli võitis kindlalt Ogier

Autoralli 2021. hooaja avaetapi, Monte Carlo ralli võitis kindlalt Sébastien Ogier (Toyota), teine Elfyn Evans (Toyota) ning kolmas poodiumikoht kuulus Thierry Neuville-ile (Hyundai).
Valitsev maailmameister Sébastien Ogier võttis seejuures maksimumi ka ralli viimaselt, punktikatselt, kolm parimat olidki kõik Toyota piloodid järjestuses Ogier, Kalle Rovanperä ja Evans. Vaata ka Monte Carlo Ralli 2021 punktikatse tulemused.
Neljapäeval asus kahe esimese katse järel rallit juhtima meie Ott Tänak (Hyundai), loe ka Tänak haaras Monte Carlo rallil kahe esimese katsega liidriohjad. Reedel näitasid parimat minekut Toyota piloodid, teise võistluspäeva lõpetas liidrina Evans, Tänak oli kolmas, loe ka Tänak lõpetas Monte Carlo ralli teise võistluspäeva kolmandana. Laupäevase päeva lõpuks leidis hea hoo Ogier ning vahe jälitajatega oli kärisenud piisavaks ralli võiduks, loe ka Monte Carlo ralli viimast päeva alustab liidrina Ogier
Kahjuks lõppes ralli eile, laupäeval Tänaku jaoks katkestamisega kahe rehvipurunemise tõttu, lähemalt: Tänak katkestas reeglite tõttu Monte Carlo ralli.
Järgmine ralli sõidetakse natuke rohkem kui kuu aja pärast kui 26. - 28. veebruarini on kavas esmakordselt Arctic Rally Finland.
Seotud võistlus

TOP 10 tulemused
Koht | Sõitja | Riik | Meeskond | Aeg |
1. | Sébastien Ogier | ![]() | Toyota Yaris WRC | 2:56:33.7 |
2. | Elfyn Evans | ![]() | Toyota Yaris WRC | + 32.6 |
3. | Thierry Neuville | ![]() | Hyundai i20 WRC | + 1:13.5 |
4. | Kalle Rovanperä | ![]() | Toyota Yaris WRC | + 2:33.6 |
5. | Dani Sordo | ![]() | Hyundai i20 WRC | + 3:14.2 |
6. | Takamoto Katsuta | ![]() | Toyota Yaris WRC | + 7:01.3 |
7. | Andreas Mikkelsen | ![]() | Škoda Fabia R5 | + 7:23.6 |
8. | Gus Greensmith | ![]() | Ford Fiesta WRC | + 8:21.1 |
9. | Adrien Fourmaux | ![]() | Ford Fiesta R5 | + 9:15.8 |
10. | Eric Camilli | ![]() | Citroën C3 R5 | + 10:41.0 |
Seotud uudised
Seotud videod
Vaata lisaks

Bolt rünnaku all? Ära virutatakse kõik mida kätte saab
Viimastel nädalatel on mitmete Bolti sõidu- ja autojagamisettevõtte masinate vastu toime pandud rünnakuid. Teadaolevalt on ründajateks inimesed, kes himustavad ettevõtte vara ning otsivad võimalusi, kuidas kergesti kasu saada teiste arvelt.

Kartul polnud esiisade toit, ega ka jõululaud selline nagu täna
Kartulit peetakse täna üheks kõige iseloomulikumaks Eesti köögiviljaks, kuid see pole sugugi igipõline toit, mida meie esivanemad igapäevaselt sõid. Kui mõelda vaid paarsada aastat tagasi, siis Eesti talupoja toidulauda iseloomustasid hoopis teraviljad – rukkileib, tangupuder, odrajahust toidud –, samuti kapsas, hernes, ubin ja eriti naeris, mis oli kaua aega kõige levinum juurvili. Kartul seevastu jõudis siia palju hiljem ning sai oluliseks alles 18.–19. sajandil.